خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه

شرکت فولاد گستر آتنا  در سال ۱۳۸۷  تاسیس و بعنوان یکی از شرکتهای فعال در زمینه تولید لوله های آبرسانی، صنعتی و مقاطع فلزی تو خالی (HSS) در حال فعالیت می باشد. این شرکت کسب رضایت مشتریان، رعایت حقوق کلیه ذینفعان، بالندگی کارکنان و بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت زیست محیطی و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای را بعنوان یکی از مهمترین اهداف سازمانی برگزیده و خود را نسبت به تامین و رعایت کلیه الزامات و قوانین ملی ، بین المللی  و عملکردی مرتبط و سایر الزامات کاربردی،  پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی،مصدومیت و بیماری های مرتبط متعهد می داند و برای رسیدن به این اهداف، سیستم مدیریت یکپارچه مبتنی بر استانداردهای ISO9001:2015 ، ISO14001:2015 ، ISO45001:2018 ، ISO10002:2018 ISO10004:2018 و همچنین الزامات EN 10219-1 که چارچوبی برای تعیین اهداف می باشند را به عنوان الگو برگزیده است.

رئوس کلی خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه شرکت فولاد گستر آتنا به شرح ذیل می باشد:

  1. جلب رضايت كارفرمايان و مشتریان به منظور ایجاد ارتباط مستمر وموثر با ایشان
  2. افزایش میزان تولید و نیل به ظرفیت اسمی تجهیزات
  3. توجه و اعتقاد خاص به کرامت سرمایه نيروي انساني، ارتقاي شایستگی از طريق افزايش سطح آموزش، ايجاد انگيزه و ترويج فرهنگ سیستمی و بهينه سازي ساختار سازماني
  4. گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه، بهره وری و بکارگیری فن آوری های پیشرفته دنیا
  5. تحقیق و توسعه و تولید محصولات جدید مطابق با نیازهای بازار و استانداردهای روز دنیا
  6. حفظ و ارتقاء سهم بازار
  7. برنامه ريزی و اقدام منظم و مداوم بمنظور پيشگيري از وقوع جراحات، بیماری و حوادث ناشي از كار و کنترل عوامل زیان آور محیط کار در فعالیت های کاری. (بخصوص پیشگیری و کنترل عوامل ارگونومی در دفتر مرکزی و عوامل فیزیکی و شیمیایی در کارخانه)
  8. برنامه ريزی و اقدام منظم و مداوم بمنظور پيشگيري از آلودگی های محیط زیست. (بخصوص کاهش مصرف منابع در دفتر مرکزی و پیشگیری از آلودگی خاک و هوا و آب در کارخانه)

 

اینجانب ضمن تعهد به پیگیری بهبود مستمر سیستم های مذکور و الزامات قابل کاربرد، در راستاي نیل به رئوس خط مشی و بازنگری مفاد این خط مشی به صورت سالانه نسبت به نتایج حاصل از عملکرد فرایندها، فرصت ها ، ریسک ها  و جهت گیری در راستای استراتژی های شرکت و توجه به الزامات ملی، بین المللی، عملیاتی و سازمانی از مجموعه كاركنان اعم از مديران، كارشناسان ،  مسئولان  وسایر پرسنل مربوطه تقاضا دارم كه با توجه به اصول مهم عزت، حکمت و مصلحت در نحوه ارتباط با مشتریان و سایر طرف های ذینفع و سرلوحه قراردادن ارزش های  حرفه ای، تمام كوشش خود را در راستاي تحقق اهداف و برنامه ها به منظور ارائه محصولات با کیفیت  و افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان به كارگيرند.

 

مدیرعامل

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت فولاد گستر آتنا محفوظ است

تلفن های تماس